logo
 
AnasayfaKayıt OlGiriş yap

Paylaş
 

 Bugünün Paylaşılacakları

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
gizemlover
Root Administator
Root Administator


Mesaj Sayısı : 314
Rep Puanı : 604495
Rep Gücü : 311
Kayıt tarihi : 29/05/12
Yaş : 32
Nerden : Ankara

Bugünün Paylaşılacakları Empty
MesajKonu: Bugünün Paylaşılacakları   Bugünün Paylaşılacakları EmptyPerş. Haz. 07, 2012 5:16 am

Şirinler 1.Sezon Cartoon Network - TNT Kayıtları
Bugün kayıt edilen Flintstones 3x17
Bugün kayıt edilen Jetsons 3x07
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
••• ратяоп •••
Root Administator
Root Administator
••• ратяоп •••

Mesaj Sayısı : 59
Rep Puanı : 302061
Rep Gücü : 313
Kayıt tarihi : 23/05/12

Bugünün Paylaşılacakları Empty
MesajKonu: Geri: Bugünün Paylaşılacakları   Bugünün Paylaşılacakları EmptyPerş. Haz. 07, 2012 7:45 am

Kanka elindeki bugs bunny vcdlerini paylaşırmısın ?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://cizgifilmcenneti.yetkin-forum.com
gizemlover
Root Administator
Root Administator


Mesaj Sayısı : 314
Rep Puanı : 604495
Rep Gücü : 311
Kayıt tarihi : 29/05/12
Yaş : 32
Nerden : Ankara

Bugünün Paylaşılacakları Empty
MesajKonu: Geri: Bugünün Paylaşılacakları   Bugünün Paylaşılacakları EmptyPerş. Haz. 07, 2012 8:19 am

16 vcd yi mi ? knk o çok uzun sürer Smile önce çektiğim diziler bitmeli ...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
••• ратяоп •••
Root Administator
Root Administator
••• ратяоп •••

Mesaj Sayısı : 59
Rep Puanı : 302061
Rep Gücü : 313
Kayıt tarihi : 23/05/12

Bugünün Paylaşılacakları Empty
MesajKonu: Geri: Bugünün Paylaşılacakları   Bugünün Paylaşılacakları EmptyPerş. Haz. 07, 2012 8:27 am

Evet 16 vcden bahsediyorum çektiğin dizler bitsin ondan sonra yüklermisin ?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://cizgifilmcenneti.yetkin-forum.com
gizemlover
Root Administator
Root Administator


Mesaj Sayısı : 314
Rep Puanı : 604495
Rep Gücü : 311
Kayıt tarihi : 29/05/12
Yaş : 32
Nerden : Ankara

Bugünün Paylaşılacakları Empty
MesajKonu: Geri: Bugünün Paylaşılacakları   Bugünün Paylaşılacakları EmptyPerş. Haz. 07, 2012 10:42 am

bitsin yüklerim seve seve ;)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
gizemlover
Root Administator
Root Administator


Mesaj Sayısı : 314
Rep Puanı : 604495
Rep Gücü : 311
Kayıt tarihi : 29/05/12
Yaş : 32
Nerden : Ankara

Bugünün Paylaşılacakları Empty
MesajKonu: Geri: Bugünün Paylaşılacakları   Bugünün Paylaşılacakları EmptyPerş. Haz. 07, 2012 4:58 pm

yarın Regular Show (Sürekli Dizi) Cartoon Network ve TNT kayıtları sunacağım Smile

TNT kendi sitesinden indiriyorum şimdi 20 bölüm kaldı derliyim toplayım ripleyim sunacağım Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
••• ратяоп •••
Root Administator
Root Administator
••• ратяоп •••

Mesaj Sayısı : 59
Rep Puanı : 302061
Rep Gücü : 313
Kayıt tarihi : 23/05/12

Bugünün Paylaşılacakları Empty
MesajKonu: Geri: Bugünün Paylaşılacakları   Bugünün Paylaşılacakları EmptyCuma Haz. 08, 2012 5:57 am

Kanka bir link atarmısın ? Bir çizgi filme bakıcamda
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://cizgifilmcenneti.yetkin-forum.com
gizemlover
Root Administator
Root Administator


Mesaj Sayısı : 314
Rep Puanı : 604495
Rep Gücü : 311
Kayıt tarihi : 29/05/12
Yaş : 32
Nerden : Ankara

Bugünün Paylaşılacakları Empty
MesajKonu: Geri: Bugünün Paylaşılacakları   Bugünün Paylaşılacakları EmptyCuma Haz. 08, 2012 6:51 am

http://tvarsivi.com/?q=regular+show

hepsi hazır 1.sezon full

2.sezon ilk 8 bölüm full

kalanı cartoon networkden çekiyorum Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
••• ратяоп •••
Root Administator
Root Administator
••• ратяоп •••

Mesaj Sayısı : 59
Rep Puanı : 302061
Rep Gücü : 313
Kayıt tarihi : 23/05/12

Bugünün Paylaşılacakları Empty
MesajKonu: Geri: Bugünün Paylaşılacakları   Bugünün Paylaşılacakları EmptyCuma Haz. 08, 2012 7:01 am

Peki 1 dakikalık videoaları birleştirince kötü olmuyormu?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://cizgifilmcenneti.yetkin-forum.com
gizemlover
Root Administator
Root Administator


Mesaj Sayısı : 314
Rep Puanı : 604495
Rep Gücü : 311
Kayıt tarihi : 29/05/12
Yaş : 32
Nerden : Ankara

Bugünün Paylaşılacakları Empty
MesajKonu: Geri: Bugünün Paylaşılacakları   Bugünün Paylaşılacakları EmptyCuma Haz. 08, 2012 7:28 am

yok çok güzel oldu ripledim şimdi şirinler 1.sezon upload bitsin onu da upload edicem Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
.::ÇΣ€K€$::.
Root Administator
Root Administator
.::ÇΣ€K€$::.

Mesaj Sayısı : 92
Rep Puanı : 331018
Rep Gücü : 701
Kayıt tarihi : 23/06/09
Yaş : 32
Nerden : Balıkesir

Bugünün Paylaşılacakları Empty
MesajKonu: Geri: Bugünün Paylaşılacakları   Bugünün Paylaşılacakları EmptyCuma Haz. 08, 2012 2:41 pm

gizemlover demiş ki:
yok çok güzel oldu ripledim şimdi şirinler 1.sezon upload bitsin onu da upload edicem Smile

kanka şirinleri sabırsızlıkla bekliyorum. 55 bölümde benim elimde var.şirinlerde baya arşivimiz olacak Twisted Evil
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://cizgifilmcenneti.yetkin-forum.com
gizemlover
Root Administator
Root Administator


Mesaj Sayısı : 314
Rep Puanı : 604495
Rep Gücü : 311
Kayıt tarihi : 29/05/12
Yaş : 32
Nerden : Ankara

Bugünün Paylaşılacakları Empty
MesajKonu: Geri: Bugünün Paylaşılacakları   Bugünün Paylaşılacakları EmptyCuma Haz. 08, 2012 6:59 pm

şirinler 1.sezon 5 bölüm kaldı kanki bitsin konuyu açacağım ;)

2.sezon elindekileri isimleriyle caps atabilirmisin knk bi karşılaştırayım Smile ;)

1.sezon da isimleriyle caps iyi olur Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
.::ÇΣ€K€$::.
Root Administator
Root Administator
.::ÇΣ€K€$::.

Mesaj Sayısı : 92
Rep Puanı : 331018
Rep Gücü : 701
Kayıt tarihi : 23/06/09
Yaş : 32
Nerden : Balıkesir

Bugünün Paylaşılacakları Empty
MesajKonu: Geri: Bugünün Paylaşılacakları   Bugünün Paylaşılacakları EmptyCuma Haz. 08, 2012 10:46 pm

gizemlover demiş ki:
şirinler 1.sezon 5 bölüm kaldı kanki bitsin konuyu açacağım ;)

2.sezon elindekileri isimleriyle caps atabilirmisin knk bi karşılaştırayım Smile ;)

1.sezon da isimleriyle caps iyi olur Smile

elimdeki şirinler bölümleri knka, isimleri


Bugünün Paylaşılacakları TE6B
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://cizgifilmcenneti.yetkin-forum.com
.::ÇΣ€K€$::.
Root Administator
Root Administator
.::ÇΣ€K€$::.

Mesaj Sayısı : 92
Rep Puanı : 331018
Rep Gücü : 701
Kayıt tarihi : 23/06/09
Yaş : 32
Nerden : Balıkesir

Bugünün Paylaşılacakları Empty
MesajKonu: Geri: Bugünün Paylaşılacakları   Bugünün Paylaşılacakları EmptyCuma Haz. 08, 2012 10:49 pm

bu arada knka elimde bi program netten hangi tv kanalından istersen kayıt yapabiliyor. bbugün buldum. ben şimdi artık uydudan kayıt dışında, bu programla nettende kayıt yapıcam Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://cizgifilmcenneti.yetkin-forum.com
gizemlover
Root Administator
Root Administator


Mesaj Sayısı : 314
Rep Puanı : 604495
Rep Gücü : 311
Kayıt tarihi : 29/05/12
Yaş : 32
Nerden : Ankara

Bugünün Paylaşılacakları Empty
MesajKonu: Geri: Bugünün Paylaşılacakları   Bugünün Paylaşılacakları EmptyCuma Haz. 08, 2012 11:03 pm

teşekkür ederim knk elimde hepsi varmış Smile

hidownloader kullanıyorum knk ama kotayı acaip yiyo o yüzden uydudan kayıta devam edicem ben Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
.::ÇΣ€K€$::.
Root Administator
Root Administator
.::ÇΣ€K€$::.

Mesaj Sayısı : 92
Rep Puanı : 331018
Rep Gücü : 701
Kayıt tarihi : 23/06/09
Yaş : 32
Nerden : Balıkesir

Bugünün Paylaşılacakları Empty
MesajKonu: Geri: Bugünün Paylaşılacakları   Bugünün Paylaşılacakları EmptyCuma Haz. 08, 2012 11:23 pm

gizemlover demiş ki:
teşekkür ederim knk elimde hepsi varmış Smile

hidownloader kullanıyorum knk ama kotayı acaip yiyo o yüzden uydudan kayıta devam edicem ben Smile

bende kota sorunu yok knkam sınırsız Shocked bendede o program var full. peki knka programda kayıt yaparken video ayarı yapabilir miyiz. birde şu tnt nin kaliteli yayın yapan bi linki var mı. ben uydudan planeti kaydedicem. programlada diğer ne warsa kaydedeyim diorum.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://cizgifilmcenneti.yetkin-forum.com
gizemlover
Root Administator
Root Administator


Mesaj Sayısı : 314
Rep Puanı : 604495
Rep Gücü : 311
Kayıt tarihi : 29/05/12
Yaş : 32
Nerden : Ankara

Bugünün Paylaşılacakları Empty
MesajKonu: Geri: Bugünün Paylaşılacakları   Bugünün Paylaşılacakları EmptyCuma Haz. 08, 2012 11:46 pm

benimki de sınırsız ama adil kota kullanımı diye birşey çıkardılar 50 gb aşınca hız 1 mbit oluyor :(

video ayarı ilk kurulumda soruyor knk

format
frame
codec

ben 352x240
flv
wmv

dedim o zamandan beri öyle kaldı tekrar değişmiyor kurulumdan sonra...
sildim yine eski haline gelmedi çektiği herşey direkt flv yapıyor :(

tek dezavantajı bu oluyor bana ama autogk ve TMPGenc Xpress 4.1 ile hemen ripliyorum Smile

tnt canlı izle ya da bedavaizle kanallarında olması lazım
yildiz.tv vardı bi ara ama şimdi 59 dakika limit koymuş
tvarsivi zaten çok kötü mecbur kalınca alıyorum oradan birşey...

canlı izlenebilen genel
cartoon network şirinler - johnny bravo - bakugan sezon 5 - regular show
karamel tv jojo cedric karşılaştırdım bölümler aynı gidiyo Smile
yumurcak tv cailolu var
trt çocuk da peepe Smile
kidz anime var yildiz.tv de Hellsing Anime altyazılı
kidz anime 14.00 de Zoey 101 var.

Süper olur yani knk Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
.::ÇΣ€K€$::.
Root Administator
Root Administator
.::ÇΣ€K€$::.

Mesaj Sayısı : 92
Rep Puanı : 331018
Rep Gücü : 701
Kayıt tarihi : 23/06/09
Yaş : 32
Nerden : Balıkesir

Bugünün Paylaşılacakları Empty
MesajKonu: Geri: Bugünün Paylaşılacakları   Bugünün Paylaşılacakları EmptyC.tesi Haz. 09, 2012 1:41 am

gizemlover demiş ki:
benimki de sınırsız ama adil kota kullanımı diye birşey çıkardılar 50 gb aşınca hız 1 mbit oluyor :(

video ayarı ilk kurulumda soruyor knk

format
frame
codec

ben 352x240
flv
wmv

dedim o zamandan beri öyle kaldı tekrar değişmiyor kurulumdan sonra...
sildim yine eski haline gelmedi çektiği herşey direkt flv yapıyor :(

tek dezavantajı bu oluyor bana ama autogk ve TMPGenc Xpress 4.1 ile hemen ripliyorum Smile

tnt canlı izle ya da bedavaizle kanallarında olması lazım
yildiz.tv vardı bi ara ama şimdi 59 dakika limit koymuş
tvarsivi zaten çok kötü mecbur kalınca alıyorum oradan birşey...

canlı izlenebilen genel
cartoon network şirinler - johnny bravo - bakugan sezon 5 - regular show
karamel tv jojo cedric karşılaştırdım bölümler aynı gidiyo Smile
yumurcak tv cailolu var
trt çocuk da peepe Smile
kidz anime var yildiz.tv de Hellsing Anime altyazılı
kidz anime 14.00 de Zoey 101 var.

Süper olur yani knk Smile

bendede 8 mbit var kanka adil kullanımda var ancak hızımı 8 ay oldu her ay limiti aştığım halde hiç düşürmüolar Rolling Eyes

bu arada kanal bilgilerini verdiğin iyi oldu. şu anda cartoon network ve karamel tv yi programla kaydediorum ve süper kaliteli kaydediyor. bu programı nasıl gözden kaçırmışım ben hayret elimin altında mevcuttu ancak ben sadece youtube tarzı izleme sitelerinden indirio sanıodum.meğerse tvyi de kaydediomuş Cool

neyse cedrici artık böyle çekerim.sabahta işe gidicem artık akşama kadar çeksin dursun Rolling Eyes 75 gb yer ayırdım hdd de çeker herhalde Shocked

flash belleğide uyduya takayımda o da planeti çeksin bari Rolling Eyes

neyse artık ben yatar 3 saat uyuyayım bari.Allaha emanet olun.akşama görüşürüz.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://cizgifilmcenneti.yetkin-forum.com
 
Bugünün Paylaşılacakları
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Tanzimat'tan Bugüne Uzanan Türk Edebiyatı'nın Dönemleri
» Forum Üyelerim Link Paylaşamıyor ?
» Face Beğen Paylaş kodu sorunu
» Facebookta paylaş butonu ??
» Ağınızdaki Bilgisayarların Ekranlarını Gör ve Kontrol Et (Cafeler İçin Birebir)

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: Çöp Kutusu :: Çöp Kutusu-
Buraya geçin: